Surveys - Panel Norstat


Skærmbillede 2016-03-01 kl. 14.32.31
PanelNorstat betaler dig, for dine meninger.
Du får x antal point pr. afsluttet survey - alt afhængig af, hvor lang undersøgelsen er.
Men hvad skal du bruge dine point til? Du kan vælge imellem et hav af forskellige ting, deriblandt også gavekort til enten Sendentanke.dk eller til et Supergavekort.
Du har også mulighed for at donere dine point til velgørenhed.

Jeg har selv været medlem siden sommeren 2012 og første gang jeg "købte" noget for mine point, var sommeren 2013.
Ja, et helt år alligevel. Det er ikke så kort tid for et supergavekort på 200kr. Men allerede i februar samme år kunne jeg lave nummeret endnu engang.
Oktober 2014 - endnu et gavekort landede i min postkasse. Samme historie november OG december 2015. Altså 2 gange på ret kort tid.
December 2015 er således, der hvor jeg hævede sidst.
Men vær dog klar over, at grunden til jeg har kunne hæve så mange gange på relativ kort tid, har været, fordi jeg har "sparet" pointene sammen, altså ventet til, der har stået lidt mere end jeg havde behøvet på min pointkonto.
Jeg har dermed modtaget 5 supergavekort i gennem tiden hos PanelNorstat.

Ingen kommentarer

Leveret af Blogger.